Pagina's

zaterdag, mei 14, 2011



Hey Guys. Sorry for not having posted for such a long time but I've been very busy with school! About 2 weeks ago I went to Rotterdam with my mom and my friend. Ofcourse we went shopping but we also went to the beach. I didn't swim cause the water was too cold!! I bought these wedges and some clothing/accessories (pic's are coming later). Last week I received the Monki magazine and I fell (again) in love with it! It's a pity that there's only one Monki Store in Holland, namely in Amsterdam. On the first picture I'm wearing my new ring bought at H&M. On the third picture you can see my new wedges from River Island. I wish you all a lovely weekend !

14 opmerkingen:

  1. Wauw, die schoenen zijn super! Ik ben vorige week nog bij Monki geweest, ze hadden echt leuke items maar ik was blut, haha!

    Liefs! Ps, vergeet niet mee te doen met m'n give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaauw mooie schoenen! en die ring is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje, jouw ring is echt gaaf! Turquoise! :D Ik ben een beetje nieuw in blogland, maar ik ga je gewoon volgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog is echt geweldig, omg die wedges! hoe duur waren die? ;$
    Bedankt voor je reactie
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yeap, i love h&m tooo!


    Have a great week!! =)
    ME,

    PS: I posted a new outfit, hope you like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous ring you have there!! Love your blog too sweetheart! Def follow you.. And tanks for leaving out such a sweet comment on my blog! Means a lot to me! :D

    hug and kiss kiss,
    liz

    http://voguishdoodles.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love the ring, and SO jealous of your wedges!

    http://www.jazza17.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love that ring!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your ring <3
    Beautiful !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die foto van het monki magazine is echt leuk.
    En super wedges! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Monki is superleuk! vandaag nog geweest en een shirtje gekocht! ik wil ook dat magazine haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much, you make me very happy! ♥