Pagina's

zaterdag, december 25, 2010

I'm-not-weird-I'm-limited-edition





(1. bought at: URBAN OUTFITTERS. Top, 45,00 pound/ Knitwear, 45,00 pound)
(2. bought at: River Island. Trousers, 34.99 pound)
(3. bought at: Primark. Wedges, 18,00 pound)
(4. bought at: Primark and TOPSHOP. 2 vinger ring, 2 pound/ Deer-ring, 12,50 pound)

Hello, how are you doing? I'm back from my trip to manchester, it was so nice. I bought a lot of things. I also bought a cd from The Pretty Reckles, and a notebook. I bought the notebook at paperchase, it's a really nice store with very cute things and pens etc. I'm really happy with my purchases, what do you think? xoxo

19 opmerkingen:

  1. I like the ring and the wedges:)
    thanks for the comment!
    http://perfectionistsdiary.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the clothes from urban outfitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah bedankt en wat een geweldige aankoopjes!
    Vooral die van UO en RI!

    Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh purdy stuff :0
    Die ringen zijn heel gaaf!
    <3

    (thanks voor je comment~)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love these pieces - especially the shoes - they look super comfy and chic!

    -Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i like your stuff!
    X, afterFANTASIES.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke dingen, die ring vind ik echt geweldig! :)
    &dankjewel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love all your purchases especially the rings!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, je hebt echt super leuke dingen gekocht!
    dank je voor je berichtje! ;)
    ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel! Je hebt hele leuke dingen gescoort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen! Ze zouden in elke winkel van die papieren tasjes moet geven, die zijn echt leuk. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh i love your blog. your photos are just wonderful, now following love (: xoxo


    http://theblacksarahjessica.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow die Primarkschoenen zijn echt meeegatof! Ik moet echt weer eens gaan! Maar ik durf niet meer dan 1x in de maand, anders ben ik bang dat ik aan't eind van de maand geen geld meer heb om te eten enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefde voor die schoenen!:O
    jammer genoeg is er geen primark in limburg, zielig, he? hihi
    leuk blog!

    comment/follow if u like<3

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love your wedges!
    en je uilenring want die heb ik ook heheh
    hele leuke dingen meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die ringen zijn echt heel leuk! Een vriendin van mij heeft ook die twee vinger ring, ikben er echt verliefd op!

    xoxo Mireille
    http://fashion-addictt.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ringen zijn geweldig! I really like it!

    xx
    Meda

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much, you make me very happy! ♥